Detaylı ultrasonda bebeğimin karaciğerine bağlanan göbek kordonu damarında varis olduğu görüldü. Her ay detaylı olarak kontrol edilmesi gerektiği söylendi pıhtı atma ihtimali oluyormuş pıhtı atarsa bebeğimi kaybedebilirim. Ve erken dogum yapmam gerekeceği soylendi 36 37 hafta civarı. Bu konuyla alakalı bilgisi olan başından geçen var mı ? 😔😔😔