Kızlar başka derdin mi kalmadı diyebilirsiniz ama yinede fikir almak istedim. Normalde her hafta temizliğe birini alıyorum. Bundan en son 1 ay önce ilk vakala çıkmaya başladığında aldım. Evde kedim var. Bebek gelmeden dip köşe bir temizlenmesi gerek. Ben artık yapamıyorum. doğuma da 12 gün kaldı. Ben evde olmayacağım temizlik bitene kadar maske takmasını rica ettim bir de. Sizce hiç
riske atmamalı mıyım?