Ozlm35 canım netten baktım bebeğin eşinin aşağıda olması demekmiş geç yaşta gebelikte , kadınsal ameliyatlar geçirdiğinde ve gebeliğin ilk zamanlarında oluyormus bu durum yukarı çıkma olasığı varmış çıkmazsa normal doğum yapılamıyormuş tabi en doğru bilgiyi doktorun verir mutlaka sor için rahat etsin