Bayanlar yaaa bişry sorcam ben 23+4 haftalığım şeker yüklemesi olcak ama yaptırmak istemiyorum hem maddi açıdan hemde özele gidyotçrum bırakmayı düşünüyoeum bu virüs belimizi büktü elimizdeki para suyunu çekiyo doğum 4 bin dedi doktor cok geldi bana napcagımı bilemedim devlete gideyim diyorum