Ya kizlar dunn aksam karnimin altinda agrilr vardi hastaneye gittik 3bucuk santim aciklik var dedi doktorlar 3saat sancilrimi takip ettiler sonra da bebek yukarida daha dogmaz deyip eve gonderdiler bu arada 38haftaligiz bnm gibi 3bucuk santim aciklikla evde bekleyn varmi acaba🤔😶😶