T_ftmnr korkma canım aynı sana dediklerini doktor banada söyledi genetik de olabilir dedi bende çok korktum çok ağladım çok araştırdım kist var dedikten 2 hafta sonraya doktor ayrıntılı ultrason icin gün verdi ayrıntılı ultrason da bakıldı hiç bir şey kalmamıştı çok şükür sadece kendini üzme ve motive etmeye bak sen mutlu olursan bebek de mutlu olur sen üzülürsen oda üzülür bol bol dua et kendini üzme çoğu bebekte olan bir olaymış ve geçici imiş üzülme sıkma canını🙏🙏