Burcu43 en sevdiğim konu ben kızıma 10 tane 0-3 ay zıbın aldım 3 tane 5li 1 tane 10 lü 2 tane 3lü hastane çıkışı aldım yaklaşık 10 tane tulum almışım okadar çok seviyorum ki tulumları çok yakışıyor bebişlere 10 tane alt var ayaklı ayaksız yaklaşık 15 tane üst var ama hata ettiğim şey ay olarak hepsi küçük 3 aydan sonra giyebileceği şey toplasan 5 parça kimse fikir vermediği için ilk hamileliğim böyle oldu