Merhaba gebeliğimi 7. Haftada öğrendim ve hemen bu uygulamayı yükledim. Gece saatin 00 olmasını bekledim bebeğimle ilgili yeni şeyler okumak için. Güzel bir gebelik geçirdim ta ki 38 haftaya kadar bu virüsle mücadelemiz başladı doktor her hafta çağırmaya başladı ve 40. Hafta dolunca 2 günde bir hemde acilden kontrole giriyordum korkuyla. Neyse ki 41. Haftam perşembe günü doldu ve sabah 9 da hastaneye yatışım yapılacağını bildirdiği için doktor hazırlıklı bir şekilde gittik. Yatışım yapıldı 10 bucukta alttan açılma için ilaç verdiler ve hiç açılma yoktu attan muayene edildiğimde. Nts ye bağladılar ve açılmamı bekledik Bi ara kalkıp gezmemi söylediler kalktım odanın içinde dolaşırken saat 1 gibi hafif hafif sancı gelmeye başladı saat 2 bucuğa kadar hafif sancı hissederek ntsde bağlı yattım.bu esnada alttaki ilacı çıkarız serumla suni vermeye başladılar. Devamında sancılarım çok artı hafif hafif suyum gelmeye başladı 4de kadar yattım 4de artık yatamadığımı çok kötü olduğumu söyledim sezeryana alın diye yalvardım ama açılmam6 7 cm e ulaştığı için biraz daha bekle dediler. 4de ayağa kalktım odanın içinde çok zor ve tek başına sancıları çektim ger 5 dk 15 sn ağrı gelip gidiyordu. Dolaşırken kanama geldi saat 4.30 da yatağa aldılar ve 15 dk da doğdu paşam o doğunca bütün dertler ağrılar acılar bitti 4020 gr 55 cm doğdu meleğim. Biraz havasız kalmış 3 saat bendeN ayırdılar oğlumu solunum vermek için bide sol köprücük kemiği kırılmıştı zor bir doğum olduğu için ama şükür şimdi iyi daha da iyi olacak 15 günlük olduk bile kusura bakmayın çok uzun oldu anlatırken bile yeniden hepsini yaşadım ama meleklerimiz herşeyi unutturuyor bize kokusu dünyaya bedeLyeniden anne olmak çok güzl sağlıklı doğumlar hepinize 😘