Esraa16 [url=https://hizliresim.com/K1sezz][img]https://i.hizliresim.com/K1sezz.jpg[/img][/url] yapalı yarim saat oldu acaba etkisi geçmişmidir ondan mı böyle daha adetime var 3 gün
Esraa16 bussub5 bende o yüzüden tereddüt ediyorum ama ilk gebeligimdeki testlerim duruyor onlar hala 2 çizgi etkisi geçen bisey olsa onlardaki çizgiler silinmez mı acaba o kafamı karisitiryor
Umut91 Başka markada tekrar deneyin . Bir ara sürekli test yapıyordum bazı markalarda buhar çizgisi oluşuyordu sonradan . Nemlenip buhar yaptığı İçin ikinci çizgi görünür oluyor .
Canan123 Esraa16 ilk 5 dk içinde bu çizgiyi görüyorsanız vardır ama yarım saat geçtikten sonra oluşan çizgi güvenilir değil
Canan123 Benim testim de ilk dakikalarda negatifti sonra aynı bu şekil çizgi oldu ama hamile değilim inşallah siz hamilesinizdir
Esraa16 Tugce1803 ve bu 3 u nerdeyse hepsi de 5 dk içinde böyle olmadı hepsi de belirli bi sureden sonra böyle oldu
Gamzebydmr Canım bir kaç gün sonra tekara test yap bence sanki var gibi hakkında hayırlısı olsun inşALLAH