Merhaba benim ilk hamileliğim ve şu anda 3. Haftanın sonlarındayım. Aşerme ne zaman başlar ve mutlaka bir şey mi isteriz yani ben şu an aşırı derecede tatlı bir şeyler yemek istiyorum ve daha 3. Haftada olduğum için acaba aşeriyor muyum diye merak ettim cevap bekliyorum sizden 🙄😊💜