Bahargibi
Bende 37 haftalığım geçen hafta çok yaşadım kasıklarım belim ağrıyodu dizime vuruyodu ama uzun sürmediği için gitmedim hastaneye pazartesi kontrole gittim nst de sancı çıkmadı onlarda normal doğum yaklaştığı için yalancı sancıların olabilir dedi doktorum uzan dinlen dedi dinlendiğim zamanlar geçiyo istersen ılık duş alıp uzanabilirsin belki rahatlatır benim gece bile ağrım olduğunda duşa girip yatıyorum iyi geliyo eğer artar şiddetlenirse hastaneye gitmende fayda var