Hasret27 Arkadaşlar 12. Haftaya girmiş bulunuyorum ama 1 damla kadar bir kanamam oldu sizce normal mi
Esra_1234 Hastaneyi yada doktorunu ara cnm kanama hic bi zaman iyi degil gebelikte bana doktorum demisti tabikide ilk zamanlar yerlesme kanamasi olabiliyor