Merhaba kızlar 22+4 haftalık hamileyim. Kismet olursa doğumumu Bagcilardaki iklim hastanesinde dogum yaomak istiyorum. Malum virusten dolayı bu ayin sonunda falan gitmeyi düşünüyorum. Görümcem orada doğum yapti ve çok memnun kaldı. Istanbula gelin geldigim icin pek bilmiyorum hastaneleri. Acaba o hastaneye gidip memnun kalan var mi. Ben barış beyi düşünüyorum. Aranızda gidip memnun olan var mı. ??