edanur2426 Kaçıncı hafta da geliyor genellikle geldiğinde anlamamak mümkün mü yoksa kesin anlarsın mı dersiniz çok merak ediyorum nasıl olacak ne zaman gelecek sizin kaçıncı hafta da geldi nişan gelince doktora hemen gittiniz mi
Belislina edanur2426 beş doğmaya hasır olunca hersey oluyor valla . Beni. İlkinde nişanım geldi pembe bi kandı doktora gittik açılmam yoktu ama kanama devam eder yoğunlaşınca gel demişti🤭 tabi durdu kanamam ama açılmam başlamıştı sancım hiç gitmedi oylelikle doğuma girdim😌 şimdi ise erken doğum riski var ve hareket ettikçe canım yanıyor ağrım var 🙂 sezaryan