Bende 6+4 günlük hamıleyım. Saglık ocagında yaptırdıgım tahlılerde kanım dusuk cıktı kan ılacı kullan dedı bana hemsıre ama doktorum gayet ıyı ılac kullanmana gerek yok dedı. Dün kontrole gıttıgımde folic asitimi degıstık devletın verdıgı sanırım dusuk mg ben daha ıyısı var mı dıye sordum sonucta 3 ay kullanılıyor ve bebek ıcın cok onemlı bana özel bir ilaç yazdı onu aldım. Mıde bulantılarım da asırı fazla kusuyorum da onun ıcınde bır ılac yazdı baska bır sey kullanmıyorum