Merhaba 35+5günlük hamileyim doktorum bebeğimin iki hafta geride olduğunu ve hiç kilo almadığını söyledi 2 200 grammış Pazartesi tekrar gel eğer kilo alımı olmazsa sezeryanla alalım dedi bebeğimin kilo alması için ne yapabilirim yaşayan veya tavsiyesi olan var mı