Sevgili arkadaşlar benim kızlarım bugun 25 günlük oldular. Şimdi ikiz emziricek annelere tavsiye olarak slikon meme ucu ve gümüş kapak tavsiyesi vermek istiyorum. Herkes krem diyecek ama kremi ben doğuma 1 ay kala her gece yatarken sürmüştüm. Son 2 hafta kala da gümüş kapakları takmaya başladım. Slikon meme ucu sizin memenizi korumaktan ziyade memeyi zar zor tutmaya çalışan bebeniz için kolay emmeyi sağlıyor hemde yaralara engel oluyor. Ben emzitme bittiğinde kendi sütümü mememe sürüp gümüş kapağı kapatıyorum çok şükür daha bir sızlama dahi yok. Üstelik iki bebe emzirmeme rağmen! Ayrıca ağız bezi! Ağız bezi bol bol alın. Evde kriz oluyor nerede bu ağız bezi diye cunku o telaşla sürekli elinize gelen temiz ağız bezini kullanıyorsunuz. Süt sağma makinası alıcak arkadaşlar markayı tavsiye etmiycem ama bence tek çıkışlı alıp mochi marka manuel pompayşa beraber sağın ben makinayı taktığımda diğerine manuel mochi takıyorum. Bazen kızlar tek emiyor ozaman diğer göğüse mochi takıyorum elektrikliden 5 kat daha fazla sağıyor.