Minanin_Annesi Kızlar bebeklerimize şimdiden dinlettigimiz herşey doğduktan sonra da sakinlesmesi için çok faydaliymis. Neler dinletebiliriz?
CerenSelvi Minanin_Annesi ben dinlerken mutlu olduğum her şeyi dinletiyorum. Klasik müzik, manuş baba, ahmet kaya, mabel matiz, kardeş türküler, dua lipa, enrique iglesias 😇😇
AyeHakanKrk Ben bu konuda bayağı bir araştırma yaptım. Sana ne iyi geliyorsa hangi müzik. Belki klasik müzik belki roman havası belki halay senin dinlemekten zevk aldığın şeyleri bebeğinde mutlu olurmuş. Yok çocuğum sakin olsun zeki olsun diye klasik müzik dinlenmelidir diye bişey yokmuş
HaticeTygnTpc AyeHakanKrk Ne güzelmiş çünkü ben sözsüz ve klasik müzik sevmem. Onlardansa pop roman havası fantezi müzikler tercihim 🤗😂😂
Fkg Arkadaşımın ablası sakin olsun diye hep ilahi dinletmiş. Sonuç hiperaktif bir çoçuk okuldan sürekli şikayet orta öğretim yaşında arabayı kaçırıp otobana çıkmış gecen sene 😂😂😂 Her çoçukta tutmuyor demekkiiii Ben tüm gün İngilizce dizi film falan izliyorum aralarda her tür müzik bakalım ne olacak. Doğar doğmaz belki bana how are you mom der 😂😂😂
MeLikeKkbarutu Minanin_Annesi Beyin, zeka gelişimi için bu gün psikoloğumuz Mozart ve Beethooven dinletmemi tavsiye etti. Bunun yanında kulak aşinalığı olması için ingilizce diyaloğlar vs dinletmemizi önerdi. Tüm bunları yapmaya bebek doğmadan 6 ay önceden başlamamız gerektiğinide vurguladı.
Tgbabsra Minanin_Annesi persembe günleri akşam keyf bazen Yasin bazen Meryem yusuf değişiyor sürelerin hepsi yararlı