Ben de 27. Haftama girdim.ben o ağrıları ve krampları 18. Haftamdan 22 23 e kadar çektim,doktor magnezyum calsiyum içeren hap verdi geçmedi.daha sonra idrar testi yapıldı enfeksiyon çıktı.enfeksiyonda ağrı kramp yapıyor bilginiz olsun.antibiyotik kullandıktan sonra geçti ağrılarım.