Kızlar bence kilo konusuna çok takılıyorsunuz. Her bünye farklı kendinizi başkasıyla kıyaslamanız büyük hata..
Zor bir dönemden geçiyoruz evde çok hareketsiziz maalesef çıkıp yürüyüş bile yapamıyoruz..
Diyetisyenim bugün tek derdin artan kilon olsun bu dönemde rahat ol sadece tartıdaki artışla kurtulmak en büyük şans dedi.. Ne kadarda haklı dedim kendi kendime..
Umarım sadece tartıdaki artılarla bitiririz bu dönemi🙏🙏
Sağlıklı gebelik diliyorum herkese 🤰👼💗