cnntylmz 9+4 hafatligim ben nasil gidiyo sizde durumlar😊ne zaman gittiniz kontorele en son ben haftaya cuma gidecem insallah
bburcu cnntylmz bulantım ağrım yok çok şükür 🙏🏻 Koku hassasiyetim fena ama🙄 3 gün önce gittim. Bir sonraki kontrolüm 12.haftada olacakmış
Sxbmd cnntylmz bende 9+2 en son 3 güb önce gittim kalp atışını duydum,kan tahlilleri verdim önümüzdeki hafta alıcam sonuçları inşeAllah iyi çıkar.Sabahları kusuyorum,akşamlarda kustuğum oluyo ara ara.Yemek iştahım yok,ama çabuk acıkıyorum
Angelada cnntylmz Ben acile gittim öyle gördüm normalde 12 hafta çağırdı ikili test için ama saframda çamur çıkınca ultrasondan bakarken bebiside gördüm
cnntylmz Rabia95 oyy masallah kuzucuklara❤ benim ilk bastan beri yok denilcek kadar az di sadece sabahlari oluyo 😊
Mirayokutur İyi cok sükürr bben de 9+1 im☺️ Bugun doktora gitim eskiden gelen bi kanama alanı var birazcık dedi ama benim kanamam filan olmadı. Sizce olmadan da geçer mi progeston kullanıyorum
Rabia95 Mirayokutur progestan engeller muhtemelen , eskiyse kahve rengi kanama yaşarsın yeniyse kırmızı ya da pembe. Kırmızı pembe olursa hemen doktora git
cnntylmz Mirayokutur masallah canim. Benim 5.haftadan itibaren kanamam oldu sonra kahverengi akintim oldu doktorum rahim agzinda dedi korkulacak bisi degil dedi ilac ve igne oldun gecti Allahin izniyle gönlünü ferah tut insallah bisi olmaz🤲❤
Naz-Ylmz Bizde 9+1 olduk 10 gün önce doktora gittim tahliller için şükür temiz çıktı. Şu sıralar biraz halsizlik ve yemeklerden tiksinme var 😏
cnntylmz Naz-Ylmz ben daha tahlil falan vermedim kalbini duyduk 6+1 de doktkrum da 3 hafta sonra gel dedi. Bakalm bu gidiste yapar herhalde
daisybebek Selam benim 9+3 çok şükür bulantı vs yok. Sadcee çabuk kilo aldım abarttım sanırım 🥴Ben de 10 gün sonra 2. Kontrole gidicem inşallah herşey yolundadır
cnntylmz bburcu oyy masallah 🤲 bende az biraz migde bulantisi var🤭 2li test yapilcaktir ondan canim herhalde