8 +3 hamileyim kızlar bu zamana kadar hiç olmamıştı bugün karnıma bi ağrı girdi wc gittim 1 peçete kadar kan dolmuş sonrasında 2 peçete oldu hastaneye gittik doktor ultrason baktı bebek yerinde kalp atışı da var dedi kanamayi durduracak bir şey yok dedi iyice aşırı bi kanama olursa gel dedi herhangi bir şey yapmadı ama hala kanama devam ediyor hastaneyiz kan sonucu bekliyoruz eve gitsek gene devam ederse napcam başına gelen varmı