Ms2107 Kızlar 35+3 üm karnım çok sertleşiyor ve hareket ettiğinde canım acıyor yaşayan yada bilen varmı ?
altn_irm Ms2107 Aynı haftadayız canım, benimde oluyor sertleştiği zaman canım acıyor ve hareket etmekte zorlanıyorum
Mavi1453 Ms2107 aynısı bendede vardı o haftada şuan 38 haftalık hala var ama sanırım bebek hareket alanı azaldığı için okadar acı vermiyor hareketleri
Nesizade05 Ms2107 ben 30. Haftama girdim geçen gün doktor kontrolüm vardı aynı şikayetleri söyledim yalancı kasılmalar dedi ama bende erken başlamış ilaç verdi sizin haftanızda normal sanırım
Selmaekr Canım bende aynı şekilde 35+3 deyim aynı ağrıları yaşıyorum alt göbegim kasıklarıma doğru ağrılar oluyor artık dogursam da bedenim rahatlayacak diyorum :)
Ms2107 altn_irm evett ya peki neden böyle oluyormuş ben doktoruma yazdım henüz cevap vermedi ama merak ediyorum
Ms2107 berfnkya benm geceleri bel ve kasık ağrım oluyor sizinle aynı haftadayken bendede oluyordu belki bebek baş aşağı dönmüş olabilir canım baskı yapıyodur
Arzuarzu 34+5 haftalığım bende de oluyor, dünde belden kasığıma vuran ağrılarım vardı ayrıyetten sabah hastaneye geldim bir cm açıklık dedi doktor yatışım yapıldı 🥺 doğumu durdurmaya çalışıyolar
pinos23 Arzuarzu 31+4ken benimde basima geldi masum zannettigim karin sertlesmesi dogum habercisiymis🤦🏻♀️ omrumden omur gitti 2 gun hastanede yattim nidicard diye bi ilac kullanip devamli igne oldum ve durdurabildik sukur🙏🏻insallah sizinde durdurulabilir