Hacer5252 39+1 haftadayız doktorum normal doğum zor görünüyor çatı kemiğin basık dedi. Eğer bebek kanala girerse olabilir ama bu kiloda sezayana doğru gidiyor dedi. Pazartesi tekrar gidicez. Normal doğum için fazla mı sizce sezaryan mı olur kesin.
Gokser Hacer5252 çatı kemiğiniz de basıksa bence baya zorlanırsınız. Doktorunuzun önerisi çok Önemli; ancak normal istiyorsanız çok zorlanmanızı tavsiye ederim zira çok fazla dikişiniz olduktan sonra çektiğiniz acıyla kalırsınız, sezaryenden de farkı kalmaz.
Pasamm İlk çocuğumu 3750 2.yi 4020 kilo doğum yoktu biri 40+4 diğeri 41. Haftada bence normali dene derim hemde 2. Çocukta hiç açılma yoktu suniylle doğum yaptım hayırlı doğum nasip etsin rabbim 🙏