Ngngng 33+6 günlüğüm. Pıhtılaşmam var. Oksapar ve coraspin kullanıyorum. Doktor bugün devam dedi. Coraspini ne zaman bıraktınız acaba
Ruveyda_ Ngngng doktor pıhtılaşma olduguna damarları dinleyerek mi karar verdi kan değerinize mi baktı
Zeynepkuzu Ngngng benim dr um 4 ayda kesti oksapar hala kullanıyorum doğuma kadar oksaparı da rapor çıkarttım ve aldığım zaman 6 kutu alıyorum. Cazip oluyo fiyatı
Ngngng yasemin333 ben fakülte hastanesinde yaptırdım genetik bölümü olan hastaneler yapıyor özelde de yapanlar var ama çok maliyetli oluyor
Ruveyda_ Ngngng doktor benim sadece damarlarımı dinledi coraspirin verdi pıhtışasma sorunum yok demekki yoksa teste gönderirdi bence. Sizinki detaylı arastırılmıs cunku
yasemin333 Ngngng peki fakülte hastanesine gidince önce kadın doğuma mı gidiliyor o mu genetik bölümüne yönlendiriyor yoksa direk genetik bölümüne mi gidiliyor,bir kürtajım oldu bizim de yaptırmamız gerekiyor da o yüzden soruyorum bilgi verebilir misiniz acaba
Ngngng Ruveyda_ plesentayı da gittiğimde dinliyor muhakkak bi şeu görmüştür ya da tedbir amaçlı vermiştir. Benim kayıplarım olduğu için yapıldı bu testler. Normalde 3 kayıptan sonra yapılıyo benimki 2den sonra yapıldı 3-4 ay da çıktı sonucum ondan sonra hamilelik planladık
Ngngng yasemin333 ben özel doktora gidiyorum onun arkadaşı fakültede kadın doğumcu. Özeldeki doktorum testlerin adını yazdı verdi bunu götür benim gönderdiğimi söyle dedi. Fakültedeki doktorda muayene açtı testleri bilgisayara girdi genetiğe geçiğ kan verdim. Yani kadın doğuma gidilir diye biliyorum ben o gönderiyo sizi bu testleri yap diye. Ama bir iki kayıpta yapmayabiliyorlarmış bı yüzden bazı kişiler 3 kaybım var falan diyomuş 3 olmasa bile öyle duymuştum
Azemiram yasemin333 direk genetik bölümü var randevu alıp gidiyorsun benimde 1 düşüğüm oldu doktor sebebini öğrenelim dedi yaptım 35 günde çıktı zaten sonuç çıkmadan hamileydim yine oksapar iğne kullanmaya başladım tedbir amaçlı çıktı sonuç kan pıhtılaşması vardı şuan iğne kullanıyorum. Rapor yoktu coraspin kullandım doktora gittim dedi iğne kullan daha iyi tekrar iğne kullanıyorum 10 günde bir aile hekimine gidip yazdırıyorum.🙏
yasemin333 Ngngng aynen benim özeldeki gittiğim doktorum 3 kaybım var de demişti inşallah yaparlar.Sistemde kaç düşük yaptığımız görünüyor mu acaba birileri öyle demişti
Ngngng yasemin333 görünmüyo çünkü benim kürtajımın biri devlette oldu o görünür ama ikincisi özel muayenehanede oldu kayıt yok yani
Ngngng yasemin333 yani devlette ya da özel hasyane görünür belki bilmiyorum e nabızdan faln bakın olmazsa özel muayenehanede alındı dersiniz