Mertarasinannesii Doğumdan sonra kullandığınız ve memnun kaldığınız korse markalarını paylaşır mısınız ??
berel15 Mertarasinannesii trendyoldan 45 liraya aldım canım hepsiburada da var emay lohusa korse s aldım çok küçük geldi xl aldım l alabilirmişim aslında idare ediyorum 74 kilo gittim doğuma 12 gün oldu 65 kiloyum şuan fikir olabilir
Tosbikim Bende kullanmak istiyorum ama sezaryen olduğu için korkuyorum bir şey olursa diye ama karnım çok sarkmış şekilde kaldı
Mertarasinannesii Feridealbayrak öneren derken sitedekiler mi öneriyor yoksa yandığınız kullanan oldu mu