ayazmoms41 İyi akşamlar bayanlar.. 2 saat önce lavaboya gittim sağ kasık ağrım var idrarımı yaptıktan sonra peçeteye 1 damla kadar koyu siyah renkli lekelenmem oldu. Hala yürüdükçe kasık ağrım var normal midir? Çok korkuyorum 8+3 haftalığım.. 😔
Busbusvehashas ayazmoms41 gebelikte hiç bir kan lekelenmesi normal kabul edilmiyor, bence bir doktora görünün belki progestan başlamak gerekir
132025 ayazmoms41 canım en kısa sürede gözük doktora geçen ay bende 8+3te kalbinin durduğunu öğrendim kasık ağrım vardı ve kahverengi leke gelmişti inşallah seninki sağlıklıdır
Busracetin ayazmoms41 siyah kan ise mutlaka doktoruna danişmalisin canim , kese ve bebek oluşmuş inşallah kotu bir sey yoktur ama doktor ilac vs verir mutlaka