Sekuhan anneleri ne durumdasınız. Hazırlıklar bitti mi.salı günü 32.Haftama giriyorum. E bundan sonrası çok heyecanlı.
Greyy90 Sekuhan Pazartesi 33e giriyorum çok şükür yıkama ütüleme fasıllarını bitirdim çantamızı hazırlayacaz bir o kaldı😇 çık hiyicinliiiii🥳🥳
Dilan3eymenn Sekuhan henüz yeni girdim 31 e ve 32 de başlarım bende hazırliklsrs çok heyecanliyim gerçekten
sedaaammc Sekuhan aramızda bir gün var bende çarşamba günü 32.haftama giriyorum bebişin cinsiyeti nedir 🥰
_aysenur Kızlar bende 31 haftanın içindeyim her şeyimiz hazır ama sadece odası kaldı daha gelmesine var bende dolabı gelince her şeyini yıkayıp yerleştirmeyi düşünüyodum ortada yine toz olur diye ama virüsten dolayı erken alamadık geçen hafta sipariş verdik odasını şimdi de git gide ağırlaşıyorum korkularım da var doğum için sizce hastaneye götüreceğim kadar acil bi kaç şeyini yıkayıp çantamızı hazırlasam mı yada her şeyi yıkayıp ütüleyip bi hurca koysam dolabı gelince mi hemen yerleştirsem siz ne dersiniz
Nesizade05 _aysenur benim de dolabı daha gelmedi tıkadım ütüledim hurca koydum canım mis gibi dolap gelince de askılara takıp asıcam inşaAllah sende öyle yapabilirsin
nilgun_41 _aysenur bende 32 haftamdayım herşeyi hazırladım sadece dolabını yaptırdığım için daha gelmedi bende tüm kıyafetleri yıkadım ütüledim hurclara koydum bir arkadaşım fikir vermişti oda öyle yapmış ve cok kolaylik oldu demisti dolap gelince de silip havalandırıp içini yerleştiricem inşallah her geçen gün insan bir değişik oluyor iyiken yıkayıp ütülemek lazım bebek çantasını ve kendi çantamida hazirladim sağlıkla gelsin inşallah bebislerimiz 🤗❤
bdlry _aysenur merhaba nasıl aldınız odasını bebeğin? Ben daha alamadım 31+2 deyim. Virüs sebebiyle gidip bakamıyorum da netten mi aldınız?
_aysenur Nesizade05 Ya iyi yapmışsın canım bende bu hafta sonu yapayım bari dediğin gibi hazır durur en azından kafam rahat eder düşünüp duruyorum
sweethome1000 Sekuhan SELAM CANM BENDE 31+2 YİM … HAZIRLIKLAR BİTTİ SAYILIR =) HAFTASONU BÜTÜN HERŞEYİMİZİ YIKADIM KATLADIM ÜTÜLEMEYEDE BAŞLİCAM ÇALIŞTIGIM İÇN HEPSİNİ BİANDA YAPAMIYORUM YAVAS YAVAS YORULMADAN YETİŞTİRİYORUM…
Caltintas sweethome1000 aynıyız, ben de 31+2 yim 😊 Çok güzel duygular, Allah isteyen herkese nasip etsin.. Ben çok duygulanıyorum yaa, sanki daha geçenlerde 5 haftalıktık, 8 haftalıktık vs. Ne ara bu haftalara geldik, binlerce şükür 😌🙏🧿
ruveyda98 Sekuhan yaklaştıkça korku heyecan artıyor 🤭 Kıyafetleri hazır yıkayıp ütülenecek virüsten dışarı çıkmıyorum rşimin yoğun bir çalışma saati var deterjanı internetten aldım o gelince yıkayacam ütüleyecem 😍
Makbus06 Sekuhan 31 haftalık olduk canim çamaşırlarıni yıkadım ütüledim hazir herşeyimiz sadece doğumu ankarada mi yoksa gaziantep mi diye celiskideyim eşimin işinden dolayı nasil yapacagiz bilmiyorum virüs kayniyo ortalık izin belgesi alabilecek miyiz kayinvalidem gelecekti annem vefat etti cok stresliyim ablamlar hepsi evli küçük çocukları var gaziantepde onlar burası olsa daha güzel olur dedi baya düşüncelerdeyim😔
Anneincili Makbus06 stres olma arkadasim. Bu virüsten dolayi benim dogumumada kimse gelmeyecek. Esimle ben olacağız sadece. Belkide boylesi daha hayirli olur bizler iicn.
Mkylz Sekuhan sadece hastane öantası hazırlamadım diğer her şey tastamam Allaha şükür, ssğlıkla kucagımıza alalım inşallah
Elifcek Sekuhan 30+4 olduk bizde ikizlerimi bekliyorum 🙏☺️ Geçen hafta herşeylerini yıkadık hurca koyduk annemle . Biberonlarını emziklerini felan kaynatacam bi oda doğuma yakın günlerde yapacam şimdi tekrar kirlenmesin istedim. Hastane çantamı da hazırlandım erken gelme olasılıklarına Karşı ☺️
Edanurdg Sekuhan 32+3 olduk bugün 🥰 dün çantamızın büyük bi kısmını hazırladık kendim için koyacağım bir kaç ufak tefek şey eksik kaldı o kadar heyecan artıyor günler geçtikçe çoookk az kaldı🥰
Sekuhan Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah haziran ayına kadar bu virüs biter ve ya azalır. Dua ediyorum herkes için.
sweethome1000 Caltintas aynen gerçekten bende öyleyim… çok şükür.. Allahım isteyen herkese nasip etsin
Aysenur6806 Sekuhan aynı gidiyoruz senınle salı günü bende 32 haftalık olacam 16 hazıranda alırım seni doğuma dedi bekliyorum heycanla bakalım