Slm kızlar 33.5 haftalık hamileyim bronşit olmuştum Antibiyotk kullandım gecti bi kac hafta sonrada faranjit olmuş bogazım ilaç içmedim onun için gargara falan yapıyordum ama şuan bogaz agrım var yanıyor hafiften saglk ocagına gittim sef1000 mg antibiyotik verdi binlik fazla degil mi sizce napmalıyım yardım edin