Liliz Kızlar merhaba doltorum dun devit3 yazdı.ekmege ya da kasıga damlatıp tuket demıstı. Siz gunun hangı kısmında ac / tok nasıl kullanıyorsunuz ?? Bılgı verırsenız sevınırım
Nese_krc Liliz D vitamini yağda eriyen bir vitamindir, yağlı gıdalarla emilimi daha iyi olur, mesela yoğurtla tüketebilirsiniz
Meriwa Liliz sabah aç karnına alıyorum canm ben kahvaltı esnasında ilaçlarımı içip kahvaltımı yapıyorum
Nisa-Nalbantoglu Liliz bana bi kase yoğurtla beraber tüket demişti. Akşamları yemekten bi kaç saat sonra alırdım
ArasveAnnesii Liliz Ben daha önceden coledan kullanıyordum. Doktorum bu sefer devit3 yazdı. Gece yatmadan önce kaşığa damlatıp içiyorum. Ama tadı berbat 🤢
Liliz Trnbrna Tatlisannedilekk Eemmyy Syma95 Sinemneset ArasveAnnesii Nisa-Nalbantoglu Meriwa Meriwa Nese_krc çok tesekkur ederım kızlar ❣️🤗
Uzundirekmerve ArasveAnnesii kasikta kaldigi icin ben ekmege damlatip yemekten yanayim bence sizde oyle yapin bastan bende hep yemeklere koyuyodum megersem vucuduma yeterli takviyeyi verememisim
Eemmyy Liliz ben akşam yemekten sonra meywe suyunun içine damlatıp o şekilde içiyorum. Normalde ekmeğe damlat demişti ama bir defa tadını aldım midem bulandı😑
Tatlisannedilekk Liliz doktorum bana suya damlatıp iç demişti ama öyle midemi bulandırdı ekmeğe damlatıp yiyorum kahvaltıda ozaman hiç almıyorum tadını😉
AysennHED Liliz bugün basladim 🥴çay kasigina bı damla damlatıp yaladım toplam 12 damla yaptım 20 yazıyordu bana da ekmeğe veya kaşığa damlat demisti