Zynp_hsn bende de var canım aynı durum bende şiddetli ağrıyla acile gittiğimde öğrenmiştim.urolojiye gittim doktor her ay takibini yaparız şuanda boyutu coo değil dedi. Oturunca çok ayakta kalınca sağ bobregime ağrı giriyor dinlediğimde dahi aynı çok kötü bir ağrı gerçekten..bele kadar vuruyor agrisini. Hamilelikten önce bobreklerimde bir sikinti yoktu hamilelikten sonra oldu.