Kizlar bugun 40+2 olduk 2 cm acilmam var ama bebegim.hic asaya inmiyor doktrm 23 nisanda once suni sanci verck yine inmezse sezeryana alcak ve cok korkuyrm benim o gune kadar biseyler yapip asaya inmesini saglamam lazim deneyimli anneler sizler ne yapiyorsnz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️