ELiya Kızlar 37+3 günlük hamileyim ve sabah kalktığımdan beri göbek deliğimin altında ağırlık hissediyorum bebeğim aşağıya mi inmiş oluyor ama hareketini yukarda hissediyorum toparlaniyor falan göbek üstünde. Normal mi bu durum kızlar ilk hamileligim
Shrcprs ELiya ELiya evet aşağı iniyorlar. Ben de 37+5 im yürürken Zorlanıyorum ağırlık aşağıda artık. Göğüs altında bir boşluk oluşmaya başladı kasılma olmadığı zamanlar üst karnım bomboş. Ama bazı zamanlar hareketlerİ yine yukarıda :)
SameTugcEymen ELiya Eğer tekmelerini artık kasiklarinizda değilde yukarıda hissediyorsaniz dönmüştür 😊
ELiya Shrcprs normal yani dimi canim bu durum. Bende bugün öyle oldum zorlanıyorum yürürken. Demek ki doğum pozisyonuna girmişler bebişler 🥰