Deletedmom138 Esrakrc ben verdim gecikeceğini belirttiler zaten daha gelmedi ama çoook insandan onay aldım memnun herkes
MerveAkty Fotolarını atar mısınız ya kızım olacak bende sipariş vermek istiyorum ama hangi modeli secsem bi türlü karar veremedim
Kubbraa Bende verdm kizlar cok güzel kaliteli geldi verebilrisinz ama gelmesi bi 10gunu buluyor sizinle hemen iletisime geciyorlar baskiyi duzenleyincede resmini atiyorlar baskiya veriliyor diye
bilaloguzunannesi Esrakrc 21 martta sipariş verdik 10 nisanda geldi çok güzel insAllah bir kaç güne yıkayıp ütüleyeceğim
melindam Esrakrc Bende Verdim Geldi Ancak yıkamadım Daha Ama Kalitesi Çok Güzel ve Sürekli bilgi Veriyorlar. Whhatsaptan Yazıyorlad Benim Tek sıkıntım Nevresim Takımıyla Hastane Çıkışı Takımında 1 Ton Renk Farkı Oldu Onjda Zaten Söylemişlerdi Olabilir Diye