Minetnc yapılan testlerden en gereklisi bence canım doktor bütün iç organlarına kemiklerine parmak sayılarına kadar bakıyor benim 6 nisanda randevum vardı doktor gelmediği için iptal oldu yalvar yakat başka hastanede 14 ünde yaptırdım Allaha şükür hiçbir sorun çıkmadı fakat çıkabilirdi de.Önceden bilmek ona göre önlem almak ne olcağını bilmek süreçleri takip etmek açısından da çok önemli.Ben özelde doktora gidiyorum herkes para için falan gibi konuşuyor ama doktorum benden 2li test istedi 3 ve 4 e gerek yok dedi ama detaylı ultrasonu kesinlikle öneriyorum dedi.Para almak isteyen insan önüne gelen testi yaptırmak ister ve burada benim bebeğim önemli.Hastaneler zaten eskisi kadar yoğun kalabalık değil tedbirler sağlam ve sende tedbirli gidersen hiç birşey olmaz canım