Merhabalar 22 haftalık hamileyim dünden beri şiddetli sancım var bugün aşım vardı ebeme ağrımı tarif ettim yalancı sancı olabilir dedi ilk defa duydum böyle bişey ve bana çok erken olduğunu dinlenmem gerektiğini söyledi bebeğimin hareketleri gayet güzel hissediyorum ama korktum biraz da açıkçası başına böyle bişey gelen var mı acaba ne yapıcam bilmiyorum çok korkuyorum kadın Doğuma gitmelimiyim 😔