merhaba güzel anneler.
iki üç gündür bebeğimin hareketlerini az hissettiğim icin bugün doktora gittim. kendi doktorumda izindeydi baska doktora muayene oldum o yüzden.
normal 31+0′ım. başı normal, bacak boyu 29+1, karın cevresi 29+5 çıktı. genel ortalama olarak da 29+6 çıktım. kilosu 1410 grammıs. en son 29. haftada gitmistim 1300 gramdı günüyle birebirdi.
renkli ultrasona gir gelişim geriliğinin sebebine bakalım dedi devlete yönlendirdi ama devlette muayene yok, ayrıntılı yaptırdığım yeri aradım 400 lira dedi.
bu arada daha öncede 1 hafta geri cıktığı olmustu sonraki hafta düzelmisti.
sizce ne yapmalıyım? kilosu çok mu az? tavsiyeniz var mı? 😔