Bsgl 37 haftalık hamileyim bugün nst çekildim sancılarım varmıs 50 ve üzeri 60-93 arası cıktı genelde kasılmalarım cok oluyordu ve ara ara ekranda tasıcardı yazısı cıktı sizce doğum yakınmıdır nst den anlayanlar yorum yapabilir mi