22+6yım Doktordan geliyorum.. Serviks boyu 29mm dedi daha pazartesi günü 40mmydi.. bi anda kısalmış Allah’tan serklajım var ama oda dayanır mı Allah kerim.. progestan fitil alıyorum haftada 1 prolutan iğne oluyorum.. şimdi ise doktor full yatacaksın dedi ve yatıcam.. İnsan evladına kavuşabilmek için neler neler yapıyormuş her iğneye dayanıyoruz bebeğimiz için 😔 Lütfen dualarınızı ben ve benim gibi sıkıntısı olan annelerden eksik etmeyin 🤲 çok korkuyorum zira ilk gebeliğimi de servikal yetmezlik ile kaybettim 22.haftada..