Kızlar ben ultrasona göre bugün 16 haftalık sata göre 15+5 haftalık hamileyim kızım olacak Allah’ın izniyle. 2. Gebeliğim ilkini erken doğumla 23. Haftada kaybettim maalesef 😔. Diğerinde bebeğimi ilk ne zaman hissettim hiç hatırlayamıyorum 16 dan sonraydı sanırım ama emin değilim 2 yıl geçti🤦🏼♀️Sanki 2-3 defa bir kıpırtı hissettim ama bebek mi değil mi emin olamıyorum. Dün kontrolümüz vardı çok şükür herşey yolunda ama bazı anneler benim haftamda ve 2. Gebelikse özellikle hissettiklerini söylüyor ben henüz hissedemiyorum bu normal mi?🥴