Tutku92 ameliyat sırasında gerçekten hiç bişey hissetmedim. Acı vs hiç bişey olmadı. Odaya alınınca ve narkozun etkisi geçmeye başlayınca 3-4 saat sonra hissetmeye başlanıyor. 1-2 saat sonra doktorlar ağrı kesici yapıyor. Her ağrı hissettiğimde serumla veya iğneyle ağrı kesici yaptılar. Evde de 3-4 gün zorlandım. Yüksek yatakta değilde daha alcak kanepede vs yatmanızı öneririm. Benim yataktan desteksiz kalkmam çok zor oldu. Ama geçiyor yani içiniz rahat olsun. Korkacak bir şey yok