Aslialkan 2 mayısta evlendiysen o zamanı beklememek gerek normalde orda çalıştığın, 1 seneyi dolduran gerek, evlendikten sonra 1 yılını doldurun A tazminat hakkın yanıyor canım ben nikahı kıydım ertesi gün senelik iznimi kullandım bitiminde de istifamı verip düğünümü yaptım