Glblck Bu teste göre hamilesin benimkide bu şekil çıktı iki defa yaptım ikiside aynı sizinki gibi hafif silik çıktıydı sonra1 gün arayla yaptım ikinciyide sonra kanda emin oldum sende kan ver canım daha emin olursun zaten teste hamilelik olmasa üstteki net atdakinde olmuyo çizgi her 2.3 ayda bi yaptıgımdan artık alışmıştım şükür 2.yıl sonra Rabim nasip eddi 🤲