Bende 34+3 temızlıge basladım ben ayaklandıkca agrılarda baslıor ıkı temızlıkcı tuttum dolap iclerını kendım barı yapayım dedıkce agrılar baslıor korkutuyor benı nasıl olcakmıs tüm bu işler bılemedım off of daha emzıgını kaynatamadım eksık cokkk stres cok