12454 Sonuç negatif malesef 😞 adetime 3 gün kaldı bende geç döllenme oluyordu sabretmem gerekiyordu ama sabredemedim yaptım yıkıldım resmen 2 gündür rüyamda görüyordum hamile olduğumu kesin var ümidiyle yapmıştım sizce adet günüm gecikirse tekrar yapmalı mıyım ?
isilbeyaz 12454 tabiki tekrar yapmalısın ☺️ Pes etme,kendini bu psikolojiden çıkarmaya çalış belki çok düşündüğün için rüyana giriyordur, eğer yine olumsuz sonuç alırsan Allah’ın senin için en hayırlısını sana yaşattığını unutma ❤️❤️
rojbn 12454 canm bu erken gebelik testi mi? ben normal test ile adetten önce yapmıştım negatif çıkmıştı ama adetten 5 gün sonra yapınca ikinci çizgiyi görmüştüm. adetten sonra kesin denemelisin
Songulkls27 12454 umutlanma ama adetin geçmesini bekle bende adetime 3-4 gün kala kan idrar iki testi de yaptım negatif ti adetim geçince yaptım pozitif oldu şuan 10 haftalık
12454 isilbeyaz belki de bilinçaltım bu duyguyu bir defa yaşadım düşük yaptım ama Yinede rabbim yaşattı bana bu duyguyu çok istiyordum ama hayırlısı
Aysemahmut ffcihan var sanki silik çizgiyi gördüm 😊 inşallah hayırlı güzel haberler alıp bize verirsin canım
150403 12454 brnde 1 buçuk sene bekledim merak etme senin olan sana gelecektir 🙂Rabbim vakti geldiğinde mutluluğu kalbine verecek 🙂
Babyy1S 12454 adetime bir hafta vardı test aldım silik cıktı ikinciyi aldım yine aynı cikti 4haftalık hamilesin dedi doktor pes etme kisiden kisiye degisir yumurtlama doneminde yap bizimki duzenli iliskiydi ilk yapmamizda tuttu 3sene korunarak yapmamiza ragmen insallah en kısa zamnda sizinde olur
Dlndmr 12454 bu erken gebelik testlerine güven olmadığını düşünüyorum bence geçmesini bekle sonra tekrarla
Nil-Beyza 12454 inşaAllah hamiledir diye içimden geçirerek açtım Canım postunu 🤲🏻 Rabbim hayırlı haberlerini duymayı nasip etsin 🤲🏻