bus_ra Ayseaydin bnde neler çektim ama o kadar kolaymıs ki Bi önceki postumda bş arkadas detaylı anlatmıştı ona bakabilirsin
gozdemonur [url=https://hizliresim.com/da3JV7][img]https://i.hizliresim.com/da3JV7.jpg[/img][/url] kızlar açılıyor mu bakar mısınız
gamzenur12 bus_ra benım 11 haftalıkken erkek dedi erkek kendını cabuk bellı ettırıyor kasıklarımda 8 haftalıkken damar atar gıbı hareketlen me oluyordu
bus_ra gamzenur12 ben bazen hissediyorum ama nabzım atıyor diye düşündüm hep sağlıklı ve hayırlı evlat olsunlarda cinsiyet gercekten önemli değil 🌺