Herkese merhaba
Hamile olduğumu ilk ögrendigim gün tiroidimin çalışmadığını söyledi doktor ve ilaç almam için beni dahiliyeye gönderdi hamile kaldıktan sonra tiroid değerlerim düşmüş ve bebegede geçebilir bu hastalık dedi normalde 1 ay sonra kontrole gitmem lazımdı şuan 2 ay oldu dahiliye doktorum öyle söyledi eğer değerlerim normalse ilacı bırakacaktım fakat corona virüsünden dolayı eşim hastaneye gitmeme izin vermedi ilacida biraktim çünkü 4 kilo verdim sizce doktora gitmelimiyim napmaliyim başına gelen varmi.