GamzeDanis Kızlar bebeğimin suyu fazlaymış aynı durumu yaşayıp bi sorun çıkmayan varmı ve ne yapmamız gerekiyor? Erken doğum riski olabilirmiş çok tedirginim 😞
Aden GamzeDanis benimde suyum az etken Doğum riskim var şifa versin inşallah 2 haftayı daha atlatabilirsek sezeryanla alınacak küvezde yoğum bakımda kalacak
Rukiye GamzeDanis canım bana da aynı şeyleri söylemişlerdi devlet hastanesine gidiyordum . 28. Haftada öğrendim bunu. Özel hastaneye detaylı ultrason yaptırdım suyumun söylenildiği gibi fazla olmadığını ve bebekte bir sıkıntı olmadığını söyledi canını sıkma içini ferah tut bebekte hissediyor 😔 ve doktorlar genelde suyun fazla olmasının sebebini bulamıyorlar detaylı ultrasona gitmediysen bi git derim
Setinay Banada suyun fazla dedi doktor arastirmaya gonderdi. Orda dobblere girdim daha ayrintili baktilar. Risk olacak kadar cok degil dedi. 40+2de dogdu kızım suyumda patlamamisti bile. Baska doktor ve buyyk hastaneye git
GamzeDanis Setinay çapada kontrollerime gidiyorum orda çalıştıgım için hem özel hem çapaya gidiyorum iki tarafta aynı şeyi söylüyor bakalım hayırlısı Allahtan teşekkür ederim 🙏🏻
GamzeDanis Rukiye detaylı ultrasona da girdim özelde de çapada da aynı şey söylendi bakalım Allah sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah canım teşekkür ederim cevabın için 🙏🏻☺
Setinay GamzeDanis bende hasekiye gittim. Eger su gercektrn coksa ve risk teşkil ediyorsa muhagale ediliyormus. Bu arada seker olcumu evde kendinde yap bi takip et benim seker yuklemesinde cikmadi ama evde olctuyodum vardi diyet yaptim olduguncaa sonuc bi tosun doğurdum
GamzeDanis Setinay evet ben şeker takibi yapiyim doktorum da söyledi inşallah sağlıklı bi şekilde olsun da Allah sizinde evladınızı hayırlı etsin inşallah 🙏🏻☺