AtaMommy
Ben varım 🙋🏼♀️Yükleme yaptırmadım 10 gün evde cihazımla günlük 5 sefer ölçüm yaptım ve 1. saat tokluklar hep yüksek çıktı. Doktorum şekerden şüphelenmişti zaten hızlı kilo almıştım ve bebeğin suyu üst sınırdaydı. 26. haftaya kadar 7 kilo almıştım. Diyetisyen eşliğinde diyetle şekerimi kontrol altında tutuyorum. Şu an 39+3’üm toplam 11 kilo almış oldum. Canının her çektiğini özgürce yiyememek zor evet ama dikkat etmediğinde bebeğinde neler olabileceğini bilince en ufak kaçamakta vicdan azabı çekiyorsun. Hayatından bir süreliğine patates, pirinç,beyaz ekmek, rafine şekerli her şey çıkacak🙈