Gunes55 Kamuda calisiyorum. Alabilir miyim ya da verecekler mi bilmiyorum ama 32de calisabilir almayi planliyorum. Sorum su. Raporu illa 32+0da mi almak gerekiyor yoksa 32+1 32+2 de falan alsak oluyor mu? Benim 32+0 pazar gunune denk geliyor cunku. Bu rapor islerinde akis nasil ilerliyor net olarak bilen var mi?
Ebrukuzey Gunes55 alabilirsiniz gün önemli değil hafta önemli oluyor 🤗 ama raporu sonlandırmak İçin tam günün hesaplanması gerekiyor onu da doktorunuz hesaplayıp veriyor 🙏🏻
Cakil01 32+1de de alabilirsiniz sorun olmaz, isterseniz 32+5 bile olabilir, bu şekilde +5 gün doğumdan sonraki haftanıza eklenir
Cakil01 Ya da bazı hasteneler haftasonuna denk geldiği için ilk iş gününe 32+0 yazabiliyorlar. Onların nasıl çalıştığı ile de alakalı biraz